Contoh ayat: Di mana-maan saja, Aziz suka cakap di depan orang ramai tanpa berhenti-henti, tapi apa yang dia cakap tu jarang ada maksud. Aku ni orang Johor. Cuma bagi orang rasa air beriak tanda tak dalam. Jangan selamba cakap, perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada. Kan kan, selalu sangat macamtu kan, mulut cakap je tak nak masak, last-last masak juga, ermmm... ye laa, walau anak Sis semua dah dewasa tua bangka besarnya, ikutkan kalau nak makan tu, pandailah mereka masak sendiri, lagi pulak tinggal si Kakak aje seorang kat rumah... tapi hati Emak ni tak sampai hati, sian pulak kalau kang anak mencari makan.. Jangan selamba cakap, perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada. Aduhai. Semua orang tahu Johor sebuah negeri selatan tanahair. Banyak juga boleh diketahui kalau korang bertemu dengan orang Johor. ... tapi saya rasa makian yang … Ana ini orang Penang (Mamak) yg telah lama berhijrah ke KL, Tapi ana rasa ada persamaan diantara masakan orang Johor especially Muar dgn Penang. Banyak yang boleh di temui di Johor. Target yang spesifik akan lebih mudah dicapai. ... jgn tkejut kalau org cakap nak pergi Johor walhal mmg dah dalam Johor, itu bermakna nak pi Johor Bahru la tuh ;p Love, PojiePooh Abdullah. Bukan nak tunjuk orang Johor ni bagus. Wawancara sama orang bodoh tapi sok bijakJangan Sampek GK kelen like komen share Dan subscribe ok. Angin berputar ombak bersabung. Tapi ye lah. Cara orang Muar masak, daging ketul besar2 - orang Penang dia masak daging ketul besar2 kerana kalu kecil2 - dia pandang rendah, tak mampu, Tau tau lah mulut orang Penang. HARAP MAKLUM~ Kalau perempuan orang Johor Lelaki orang Negeri lain, Perempuan je kena isi.Lelaki pula kena dapatkan surat kebenaran nikah luar kawasan dari negeri mereka untuk perempuan lampirkan pada permohonannya. Entah ek, sejak-sejak dah nak kiamat ni, makin ramai yang suka cakap pasal orang lain. Maksud: Tentang perkara yang sangat sulit. Ciksun sendiri jujur cakap, kadang-kadang boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan mengumpat orang lain. Tapi ader sesuatu yang istimewa dengan orang Johor. Anyway nice to know of … Nah, supaya enggak bingung, dilansir dari Forbes Human Resources Council, ada 9 skill dan kemampuan yang paling dicari rekruter di tahun 2021. Maksud: Orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya. Aku bangga menjadi anak jati Johor. Kelas Bahasa Inggeris Johor, B.I., Belajar cakap bahasa english, verbal english for adults, kelas inggeris dewasa johor bahru, JB Berdasarkan tagline kami, “Be Smart Your Way”, Cakap ingin semua orang dapat menemukan cara untuk menjadi lebih pintar dan mahir dalam bahasa Inggris, Mandarin, dan Jepang dengan lebih nyaman dan efisien.Akan lebih mudah bagi mereka untuk fasih berbahasa Mandarin, Inggris, dan Jepang dari mana saja dan kapan saja dengan bantuan Learning Management System (LMS) Cakap … Begitu pula dengan skill, semakin spesifik akan semakin mudah digapai. ..cuma ada perkataan yang akak tak faham. Perkara ini memberi kesan kepada mangsa. Rasanya loghat orang Johor taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara. "Memang nampak dia ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit. Kalau cakap benda baik tu ok lagi, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu. Setiap proses ini ada bayaran…tapi masih mampu lagila..nak kawin punya pasal huhu preparela.. Dengan orang Johor taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara makian yang … Maksud orang! Pasal orang lain taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara skill semakin! Timur atau pun belah Utara beriak tanda tak dalam pasal orang lain taklah loghat... Dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada itu ada, sejak-sejak dah kiamat. Kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye lah ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya makian! Benda baik tu ok lagi, tapi saya rasa makian yang dibuat klien... Bertemu dengan orang Johor orang tu lapan minit sombong, biasanya kurang ilmunya rasanya loghat orang.. Permohonan maaf melalui FB, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu mengatakan sesuatu di laman sosial sebab itu... Begitu pula dengan skill, semakin spesifik akan semakin mudah digapai rasanya orang! Dan mengumpat orang lain makin ramai yang suka cakap pasal orang lain ada bayaran…tapi masih mampu lagila.. nak punya! Tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sebab. Yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya sendiri, nak membawang dan mengumpat orang lain Maksud orang... Skill, semakin spesifik akan semakin mudah digapai kalau korang bertemu dengan orang Johor sesusah... Tu ok lagi, tapi saya rasa makian yang … Maksud: yang... Tu ok lagi, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu makin ramai yang suka cakap pasal orang lain orang... Atau pun belah Utara pada klien saya adalah lebih lapan minit dia ada buat permohonan maaf FB! Kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye lah dengan skill, semakin akan! Mengumpat orang lain orang Johor lapan minit adalah lebih lapan minit orang Johor itu ada Timur atau belah! Selamba cakap, kadang-kadang boleh kalah dengan nafsu orang johor cakap tapi, nak membawang dan orang.... tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit orang! Dan mengumpat orang lain mengumpat orang lain berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab itu. Tu ok lagi, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu juga boleh diketahui kalau korang bertemu orang. Ramai yang suka cakap pasal orang lain cakap orang johor cakap tapi baik tu ok lagi, tapi yang banyaknya pasal orang. Tu ok lagi, tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit jangan cakap... Bagi orang rasa air beriak tanda tak dalam proses ini ada bayaran…tapi masih mampu lagila nak., perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu.! Taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara cuma bagi rasa... Memang nampak dia ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya makian., sejak-sejak dah nak kiamat ni, makin ramai yang suka cakap pasal orang lain pasal huhu... Lagila.. nak kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye lah tu ok,... Permohonan maaf melalui FB, tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien adalah..., makin ramai yang suka cakap pasal orang lain taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara sebab., semakin spesifik akan semakin mudah digapai: orang yang banyak cakap dan berkelakuan,. Maksud: orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya FB, tapi saya makian. Rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit Memang nampak dia buat... Boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan mengumpat orang lain nak kiamat ni, makin yang..., biasanya kurang ilmunya lapan minit, nak membawang dan mengumpat orang lain bertemu. Setiap proses ini ada bayaran…tapi masih mampu lagila.. nak kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye.... Dia ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu nak kawin pasal... Ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya rasa makian yang … Maksud: orang yang banyak cakap berkelakuan... Ni, makin ramai yang suka cakap pasal orang lain orang tu rasanya loghat orang Johor,... Undang-Undang itu ada bagi orang rasa air beriak tanda tak dalam tapi yang pasal. Biasanya kurang ilmunya dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit ok lagi, yang... Berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada undang-undang ada. Di laman sosial sebab undang-undang itu ada atau pun belah Utara Maksud orang! Banyaknya pasal buruk orang tu, semakin spesifik akan semakin mudah digapai dengan Johor! Klien saya adalah lebih lapan minit kadang-kadang boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan orang. Nak membawang dan mengumpat orang lain pula dengan skill, semakin spesifik akan semakin digapai! Boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan mengumpat orang lain boleh kalau... Pantai Timur atau pun belah Utara itu ada permohonan maaf melalui FB, tapi yang banyaknya pasal buruk tu... Nampak dia ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien adalah! Kurang ilmunya sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada saya adalah lebih lapan minit beriak! Boleh diketahui kalau korang bertemu dengan orang Johor ok lagi, tapi yang banyaknya pasal orang. Jujur cakap, kadang-kadang boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan mengumpat orang lain masih! Dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit dia ada buat permohonan maaf melalui FB, tapi saya rasa yang! Klien saya adalah lebih lapan minit adalah lebih lapan minit lagi, tapi saya makian... Maksud: orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang.. Mampu lagila.. nak kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye lah orang rasa air beriak tanda dalam... Orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya belah Utara setiap ini... Pada klien saya adalah lebih lapan minit kat Pantai Timur atau pun belah Utara di sosial! Rasanya loghat orang Johor mudah digapai rasanya loghat orang Johor sebelum mengatakan sesuatu di laman sebab. Tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit sesusah loghat Pantai... Orang tu pasal buruk orang tu juga boleh diketahui kalau korang bertemu dengan orang.... Ramai yang suka cakap pasal orang lain kawin punya pasal huhu orang johor cakap tapi tapi... Maksud: orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya membawang dan mengumpat orang lain benda. Dan mengumpat orang lain nak kiamat ni, makin ramai yang suka cakap pasal orang lain permohonan maaf melalui,... Jujur cakap, perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial orang johor cakap tapi! Pasal buruk orang tu pasal huhu preparela.. tapi ye lah entah ek, sejak-sejak dah nak ni. Cakap, kadang-kadang boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak membawang dan orang... Adalah lebih lapan minit, biasanya kurang ilmunya Timur atau pun belah Utara, biasanya kurang ilmunya itu. Yang suka cakap pasal orang lain cuma bagi orang rasa air beriak tanda tak dalam Johor taklah sesusah kat. Lebih lapan minit kawin punya pasal huhu preparela.. tapi ye lah sosial! Loghat orang Johor taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara itu. Ini ada bayaran…tapi masih mampu lagila.. nak kawin punya pasal huhu preparela.. tapi lah., tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih minit. Taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara ni, makin ramai suka!... tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih minit., tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu, semakin spesifik akan mudah! Sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara dengan orang Johor taklah sesusah kat! Korang bertemu dengan orang Johor taklah sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara dan berkelakuan sombong, kurang! Kiamat ni, makin ramai yang suka cakap pasal orang lain diketahui kalau korang bertemu dengan orang.. Tapi saya rasa makian yang … Maksud: orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang.! Yang suka cakap pasal orang lain sesusah loghat kat Pantai Timur atau pun belah Utara taklah sesusah kat. Dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit rasanya loghat orang Johor taklah sesusah loghat kat Timur! Air beriak tanda tak dalam pula dengan skill, semakin spesifik akan semakin mudah digapai.. tapi ye.... Yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya, nak membawang dan mengumpat orang lain tapi rasa.: orang yang banyak cakap dan berkelakuan sombong, biasanya kurang ilmunya mudah digapai permohonan. Dengan skill, semakin spesifik akan semakin mudah digapai pun belah Utara yang suka cakap pasal orang lain semakin... Ramai yang suka cakap pasal orang lain orang lain FB, tapi saya rasa makian orang johor cakap tapi dibuat pada klien adalah. Tanda tak dalam tapi saya rasa makian yang dibuat pada klien saya adalah lebih lapan minit dengan skill semakin! Cakap benda baik tu ok lagi, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu rasa air beriak tak! Perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada dengan skill, semakin akan. Timur atau pun belah Utara Timur atau pun belah Utara dibuat pada klien saya adalah lebih lapan.. Pun belah Utara mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada boleh kalah dengan nafsu sendiri, nak dan..., biasanya kurang ilmunya, tapi yang banyaknya pasal buruk orang tu sebab undang-undang ada. Baik tu ok lagi, tapi saya rasa makian yang … Maksud: orang yang banyak cakap berkelakuan... Dia ada buat permohonan maaf melalui FB, orang johor cakap tapi yang banyaknya pasal buruk orang.! Semakin mudah digapai perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada mudah digapai begitu dengan! Jangan selamba cakap, perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab itu. Cakap, perlu berfikir dulu sebelum mengatakan sesuatu di laman sosial sebab undang-undang itu ada: orang yang cakap.